Tuesday 30 July 2013 | 05:46 | 0 love drops
haloo shikebum shikebum assalamualaikum :> now mau cerita pasal si ardi penjahat tu, sakit gila hati ku dgn dia, sebelum ujian td fizik kan, ada ba buku fizik di atas meja nya, aku pinjam la sama dia, aku tanya siapa punya ne, sbb aku tngok dalam nya tu bab2 form 5 semua sudah dibuat, ndakan la pula si ardi yg buat kan? xb then dia cakap "kau ambil di mana? atas meja ku kan, jd aku punya la" tiba2 mengencang pastu aku pun mengencang la jgk aku cakap "awhh nda bole ka kau ckp bagus2, mnatau org lain punya" then aku lempar ja buku tu di meja nya pastu aku cakap "makasihh!" hahaha, aku paling benci aku bagus2 dia mengencang, sampai pulang aku ndada tgur dia, peduli la dia situ :D maybe lepas ne aku tegur2 bgtu ja, means nda mcm dulu la selalu kacau2 dia, skrg malas suda, hm hm.

Hearts, Ain ♡

♥ Past