❤Bismillahirrahmanirrahim..❤
Sunday 30 June 2013 | 23:06 | 0 love drops
Assalamualaikum, hi hi^^ dah solat zohor belum? siapa belum tu pigi la dulu, masih sempat lg ne, okay let's start, td kan dlm kelas, masa terakhir, Bio tiada teacher, tiada juga ckgu relief, nahh apa lg, beraksi laa semua dlm kelas time tu, except me okayy :b first tu ja laa aku bising melalak beteriak tambling depan belakang, haha nda jgk laa, pastu lepas penat sudah aku duduk bawah kipas, sebelah ku tuu budak2 alim, dorang mcm b'cerita pasal agama, aku pun pigi laa jgk mnyibuk dengar2, best baa jgk, sangat! ada satu org ne si Caya namanya, dia laa yg bagi ceramah kunuss la, best sangat baa, dia ada satu buku khas, dlm nya tu semua pasal agama, pastu lepas dia ceramah2 kawan2 yg lain tanya laa apa dorang nda faham, best baa, aku dengar diam2 ja, insaf la jugak time tu hehehe ;)kalau aku fikir2 blik dulu, Allah! punya jahil aku masa tu, tp skrg in shaa Allah aku ndamau jd mcm dulu, pray for me kay? ;)

Hearts, Ain ♡

♥ Past / Future ♥